Ar-Ge ve Danışmanlık Hizmetleri

İnşaatın çözüm noktası…

Yayın Tarihi:

on

2012 yılında faaliyetlerimize başlamadan önce tüm Türkiye’de geniş bir saha çalışması yaparak işe koyulduk. Kırk beş binin üzerinde güncel ve gerçek firmaya ulaştık. Araştırmalarımız sonucu ulaştığımız gerçek ve tüzel kişilerin tüm bilgilerini sitemize kaydettik. Haber ajanslarıyla anlaşmalar sağladık. Son dakika haberlerinden sektör ve ekonomi haberlerine kadar hepsini İnşaat Noktası çatısı altında topladık. Portalımızı kullanıma sunmadan önce tüm çalışmalarımızı özveriyle tamamladık. İlerledikçe büyüdük… İnsaatnoktasi.com firma bilgilerine her geçen gün yenisini eklemeye ve sizlere en güncel haberleri sunmaya, demir-çelik fiyatlarındaki değişimleri anlık olarak vermeye devam ediyor.

Arkamızda büyük bir emek ve bilgi birikimi var. İnsaatnoktasi.com olarak tüm Türkiye’deki inşaat firmalarını tek bir noktada toplamak için yola çıktık. İzmir’de başlayan maceramızda ülkemizin tüm il ve ilçelerindeki firmalara ulaşıp bu firmaların detaylı iletişim ve faaliyet bilgilerini kaydettik. Bayilerimizin kendi portföylerini oluşturup yönetebilmeleri için sitemizin altyapısını hazırladık. Bugün ülkemizin her noktasında sizi tanıyan bayilerimiz ile birlikte size özel hizmet vermeye devam ediyoruz. Firmaların tanıtımlarına destek olan ve ticari iletişimi kolaylaştıran insaatnoktasi.com bireysel kullanıcılar için de zaman ve seçenek avantajları sunuyor.

Sıradan sektör sitelerinin çok ötesinde bir portal tasarladık. İşimiz de ihtiyaçlarınıza cevap vermek ve hayatınızı kolaylaştırmak. Türkiye’nin her noktasında inşaat sektör firmalarının yanı sıra otel, restoran, hastane ve araç kiralama şirket bilgilerini de ziyaretçilerimize sunuyoruz. İnsaatnoktasi.com olarak birden çok noktada topladığımız bilgileri sizlere destek olmak için veriyoruz.

Vaktinizi arama motorlarında sektör haberlerini bulmaya çalışarak harcamayın. Eski haberlerin arasında güncele ulaşacağım diye boğulmayın. Tek tıkla sektör ekranınıza gelsin.

Yurt içi ve yurt dışı fuarların medya partnerliği görevini üstelenen İnşaat Noktası olarak inşaat sektörünün içinden profesyonel bir ekip ile çalışıyoruz. Editörlerimiz tarafından dikkatlice süzülen son dakika haberleri ve aradığınız tüm bilgiler elinizin altında oluyor. Dünyanın her yerinden güncel ekonomi, inşaat, demir ve para piyasası haberleri sizlerle buluşturuyoruz.

İnşaat Noktası ’nda sektörle ilgili tüm haberlerin kategorilere ayrıldığı bir haber havuzu vardır. Özellikle inşaat firmalarının tanıtımını yapmak istedikleri projelerini sunmaları için portalımızda projelerin özel sayfalarına yönlendirilen bir alan yarattık. Fiyat teklif almanızı kolaylaştırmak için direkt yetkili kişiye ulaşıp soru sormanıza olanak sağlayan mesaj kutucuğu ve proje detaylarının yer aldığı proje tanıtım sayfaları dijital reklamlarınızın vazgeçilmez bir ayağı oluyor. Kiralayabildiğiniz farklı reklam alanlarımız sayesinde sektörün dinamiklerine, sektörün içinden alıcı ve satıcılara kendinizi kolaylıkla tanıtabiliyor ve marka bilinirliği sağlayabiliyorsunuz.

İnsaatnoktasi.com web sitemizi ağırlıklı olarak inşaat sektöründen olan günlük ortalama sekiz bin kullanıcı ziyaret ediyor. Özgürce sektör değerlendirmelerinizi yapabildiğiniz ve yorumlarını yayımlayabildiğiniz portalımız tüm alıcı ve satıcıları bir araya getirmeyi misyon edinerek kendini geliştirmeye ve büyümeye devam ediyor.

Üstelik çok yakında yepyeni bir yüz ile karşınızda olacağız…